Mini-Shak

1kommentarer

Idag blev det en dansig dag i skolan. Ngoma (vi dansare) har koreograferat till evigheternas bästa magdansare. Ni får en gissning, HUR lycklig tror ni att jag var? Jag vickade höfterna som en tok och kände mig som en barnrumpa när jag kollade på mig själv i speglen och bara: wow, girl lookin good. På senaste tiden så har Shak hängt med mig mer än ofta. Dansar varje dag till henne i Stjärnan, kan bara inte låta bli. Hon får mig att bli så himla glad och inte tänka på något jobbigt alls. Vi har ju hängt nu i mer än ett decennium, närmare bestämt 12 år, så vi känner ju av varandra ganska bra. 
Så, för att förklara lite mer ingående hur denna koreografi skall användas.... Vi skall ha Shak som sjunger för oss, min stora idol sen sjuårsåldern, när vi dansar, med våra kroppar, i Afrika, i Kenya, med Ngoma, med mina bästa stöttande superhjälte-vänner... Vi skall dansa Hips Don't Lie i Kenya med Ngoma.... Alltså hur många gånger jag än säger det så får det mig alltid att börja gråta av lycka invärtes. Det är för mycket lycka för att beskrivas i ord.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
//Jk

1 kommentarer

sonja

22 Jan 2013 14:22

snygga hjärtis <3

Svar: detsamma stjärtis <3
Julia Teddy

Kommentera

Publiceras ej