Nyårspussen

1kommentarer

 
Firade nyår med min hjärterkung och vi kysstes på tolvslaget. Under raketregnet stod vi i mörka natten och jag var hans och han var min. Nu är det ett år sedan vi började pussas och blev kära. Så man kan säga att Vi fyllde 1 år igår.
 
Jag är så glad att Cristian hittade mig. Inte en dag kan gå utan att jag börjar sakna honom. När vi ses så stör vi oss på varandra och älskar varandra om vartannat. Ibland är vi som syskon och ibland är vi som gamlingar som varit ihop ett helt liv. Ungefär som när den ena läser eller lägger pussel och den andra stickar... Fast mest är vi balla och bara tar dagen som den kommer och försöker njuta och dansa så mycket som möjligt. Stundvis är vi sypercoola, och ibland tänker vi inte ens på när vi delar tandborste med varandra eller är för lata och äter på samma tallrik för att vi inte orkar diska. Livet är sjukt spännande och mysigt och jag älskar honom så mycket. Bästa Cristian. Han är en av de bästa i världen.
 
Och igår fyllde vi år men idag fyller någon annan år. Kära syster, grattis till de 24 åren på jorden. Hurra för livet hörrni! <3
//Jk
 

1 kommentarer

fh

02 Jan 2013 19:03

finaste ni<3

Kommentera

Publiceras ej