Rikemansbarn

1kommentarer

Kolla vad vi har råd med. FRUKT!!! Och TIDNING! Det är inte varje dag, eller månad, eller halvår. Åh jag är så lycklig så jag spricker. :-D Gjorde inget att inget brev väntade på mig vid dörren, eller att det enda telefonsamtal jag fått idag var från en telefonförsäljare. (Skoja. Pappi ringde faktiskt förut.) Det gör ingenting, för nu är allt så himla bra. Nu ska vi bara tända lite ljus, göra fruktsallad och Cristian skall sätta sig i gungstolen som en liten farbror och jag skall göra korsord som en liten tant. Åh. Vardagslycka. Har jag sagt att jag är lycklig?
Bye bye, buzy brud nu!!! :-))))))

1 kommentarer

Anonym

29 Jan 2013 21:11

Tag vara på dom små guldstunderna, spara dom i minnet o se framåt.Love you,papp.

Svar: Puss!!!!!!!!!
Julia Teddy

Kommentera

Publiceras ej