Sällskap med glädjen

1kommentarer

Dagarna flyter på. Det är kvällar utan slut. Morgnar med bara ljus. Ngoma dansar som vinden. Blir likt vågor en helt perfekt form tillsammans. Vi har slagit följe med en våg av glädje. Det bästa sällskapet. Tar oss framåt samtidigt som vi är i nuet. Hela lyckoruset bara sveper över min kropp. Upplöses snart av vatten och svett. Det här är fan så mycket livet det bara kan bli. Ska fånga varenda dag från och med nu, och tappar jag någon skall jag springa efter den. Jag skall bara kuta på. För det är äntligen vår och ljusare tider och livet levs bara en gång och jag tänker inte vänta på att det skall börja. 
Bara några ynka dagar kvar till Kenya. 
//Jk
 

1 kommentarer

anonym

01 Feb 2013 22:33

Fasen vad vacker du är! Hoppas du får det kul i Kenya! (Som den dåliga människa jag är så måste jag även kommentera dina bröst, samt övriga kropp med ett wooow! förlåt!)

Kommentera

Publiceras ej