En kär himmel och dominohjärtan

0kommentarer

Alltid där jag ska vara eftersom jag är varannan dag i Valdemarsvik och nästa i Norrköping. I Stora vita huset, där ett hus skulle kunna vara enbart ett hus, men du gjorde det till ett hem, där lyste himlen så förälskat igår när jag i all hast rusade till bussen. Hann knäppa denna bedårande bild, med vårt hus mitt i skogen under den kära himlen. Såklart himlen är kär.
Norrköping bjöd på regn idag så jag tillbringade dagen inomhus. Hos Cristian lekte jag på golvet med lite dominobrickor. Drack varm choklad och åt banan, såg på teve innan vi begav oss ut i regnet till bussen och jag for till Valdemarsvik igen. 
Är jag en rastlös själ? Kan inte riktigt vara still mer än någon dag utan att något äventyr händer med en resa inkluderad däri. 
//Jk

Kommentera

Publiceras ej