Har aldrig varit såhär lycklig

0kommentarer

Vill aldrig att denna sommar skall ta slut. Varenda sekund verkar finnas till bara för att va glad för. Jag ser bra saker i småsakerna, och det händer så mycket småsaker hela tiden. Igår åkte jag in till Nkpg igen och tillbringade eftermiddagen med chokladpudding. På kvällen drog vi och drack tusen koppar kaffe med Jeffe. Jag älskar kaffe. Bara satt och pratade tills det blev mörkt och svalt och kroppen min helt skakig. Jag älskar nätter som man kan spendera i en tunn blus (eller Cristians tröja). Jag älskar hur känslig jag är för koffein. De spelade min favoritlåt på radion på cafeet och allt fanns där framför ögonen att bara vara lycklig för. Sen såg vi film tills vi somnade i vardagsrummet och vaknade utav solen och ett alldeles för varmt rum. Sa hejdå för att träffa pappsen som satt i sin röda stora bil utan air condition. Begav oss mot Valdemarsvik. Älskar att åka bil med päronen. När vi väl var hemma i Stora vita huset packade jag för en dag vid stranden tillsammans med Sippan. Siri kom tutandes och vi begav oss mot sjön. Var där i flera timmar och jag brände mig till en nyans jag aldrig uppnått tidigare. Brun. Är så kul att umgås med henne igen och käka kakor precis som förr. Vi åkte hem, och sen har jag bara varit hemma och strosat omkring och inte gjort någon nytta alls. Det är perfekt att ha sitt sista sommarlov och jag är glad att jag valde att inte jobba som jag brukar. Ska verkligen bara njuta av allt och varje dag som passerar. 
 
The little things, the little moments. They aren't little.
//Jk
 

Kommentera

Publiceras ej