Karnebåt

1kommentarer

Haha, jag fnittrar så jävla högt bara jag tänker på denna helg. Gårdagen var underbar. Frida och jag cyklade till Tove mitt ute på landet bland hästarna och träden. Frida lät som en ko med bjällra. Hos Tove träffade vi Kakan och vi alla åt tacos och pratade i munnen på varandra. Skrattade så man fick ont i magen. Så skulle vi cykla på ostadiga ben. Jag fick pakethållaren. Vi hade tur som inte dog fullständigt. Fortfarande kossor. Det var sommar på landet. Blommorna blandades med solen som var på nedgång. Hamnade på förfest nummer två. Dog av garv. Bästa sällskapet, tjejer, hur länge sedan var det jag var med tjejer? Skrattade vidare på cykeln ned till Valdemarsvik. Satt jag någonsin still på cykeln? Har aldrig haft så kul. Hamnade på förfest nummer tre. Saknade människor, vill ses mer! Hamnade på en toa med tre goa tjejer. Kraschade. Drog vidare. Åkte så sjukt snurrig karusell. Haha. Gjorde livet bara bättre. Dansade till Bruno och Peter. Hälsade på bästa K i prickig klänning, missade dock prinsessorna. Träffade halva Valdemarsvik. Kissade bakom husen, framför husen. Sen försvann jag. Vart? En timme i mitt liv som ingen vet vad som hände. I säng kl tre. Bra kväll. Bästa. Gladast. Woho. Tack allihop som var med!

1 kommentarer

Frida-ko!

16 Jul 2013 22:42

Jag hade så himla kul! Bästa helgen på länge! Tack för skratten, fina du.

Kommentera

Publiceras ej