Åh livet!

1kommentarer

Hej! Jag lever för fullt. Helgen har varit fantastiskt härlig, och denna måndag likaså. Först tillbringade jag dagen med Cristian, noppra noppra, vi promenerade sen och köpte skor och målartillbehör. Jag målar och målar och älskar det. Har många planer och ballerinor och landskap på gång, och i helgen besöktes flera konstmuseer. Det är så fint med konst! Och jag avundas de människor som kan måla av universums alla vyer sådär så man nästan känner att man besökt den platsen själv bara genom att kolla på tavlan. Magi hörrni!

Här är en bild på favoritkillen som gjordes för några månader sen. Killen som bara lever i nuet. Såja! Den får duga. Jag blir tvingad bort från vaket tillstånd nu när mor sover över i Stjärnan. Men imorgon blir det för mig att leva i nuet igen! Jajajaja!
//Jk

1 kommentarer

EM

25 Jun 2013 08:28

Toppen JK fortsätt!!!
Ha´de´ Kram och hälsa Mamma

Kommentera

Publiceras ej