Fan ta dig tiden

0kommentarer

 Åh, det går för snabbt allting, jag vill bara att varje dag ska ha minst 48 timmar så man hinner med allt man vill göra.
 
Allting började dagen efter studenten. Jag gick hem från C i gårdagens kläder och tänkte att det ViktorB sa är alldeles sant. Ibland känns det som att jag är drottning av ingenting men kung över världen. Åkte hem till de fantastiska tre som gjort mig till den jag är. De hade gjort trädgården till ett litet paradis med hissad flagga bland annat och solen sken och de hade fixat studentmösse-tårtor och exotiska frukter och kött till mat. Sedan fylldes trädgården med the lovely ones. Älskade släkt. Jag var varmare än solen, har nog aldrig känt sådan lycka som det var tal om den här lördagen. Släkten dök opp för min skull. Festen blev jätteparty och jag hade jätteseriös dansuppvisning på kökssoffan när mörkret kom. Jag slocknade vid midnatt medan morfarn och de andra höll på fram till ett. Men det ska ju tilläggas att jag faktiskt redan festat i femton dagar i sträck. Jag älskar er allihopa! Tusen kramar för världens bästa dag!
 
Sommarlovet har mest innehållit en hel massa bus och mys. Har inte åkt kundvagn hem från en utgång men cyklat som tusan. Har målat flera ballerinor och plockat bär med Herr Nilsson i Valdemarsviks fina skogar. Badat. Druckit öl med Tessa och Emelie och hängt med Frida, Cristian och Gulmira. Firat midsommar i Karlstad. Och sen det bästa: den första studentpresent-upplevelsen. Bråvalla var som studentveckan all over again. Det mest fantastiska på lovet såhär långt. Annelie från Åland, Sara från Motala, Eve och jag bodde i Stjärnan, tog barrunda med cirka tio tjejer på Munken, Trädgården och Bishops Arms. På lördagen steg vi opp och drog till Bråvalla där jag blev dyngsur på lite mindre än två sekunder. Det var fabulöst. Det blixtrade i himlen som fyrverkeri, lyckan. Världens finaste tjejer var jag med, då hade Agnes och Rinja från Småland anslutit sig också. The Sounds, Volbeat, Dada Life, Nause, Takida, Mando Diao, Avicii med mera. Sålde tre cigg för 100 spänn. Var som en liten myra i en myrstack. Kände igen folk vart man än vände sig ändå. Dansade som en dåre. Såg folk faceplanta rätt ned i leran som stog oss opp till knäna. Det var så fantastiskt kul. Jag tackar dig tusen gånger om bästa Eve, du är fantastisk, det här får vi göra om nästa år. ♥ 
//Jk
 

Kommentera

Publiceras ej