"Gläns alltid", J

3kommentarer

Har fått så många fina gratulationer att alltid minnas i hjärtat. Bland annat från min f.d. lärare Helena, världens smartaste kvinna, blev så glad. Och från alla vänner och hela släkten såklart. Jag blir så glad!!! Flyger jag inte fram redan nu, så lär jag ju göra det snart... WOHO!!!! Lilla Jullan ska prova sina vingar... Tack till tusen, världens bästa ni. Så mycket kärlek till er alla, och tack för igår, älskade gamlingar, ni är fan mer party än mina vänner. I love you!

3 kommentarer

Anonym

16 Jun 2013 22:42

Ehhh, och vad exakt menar du med "gamlingar"?? Ska vi va riktigt ärliga så däcka ju du först av oss alla ;-)

Svar: Hahahahahaha..... NEHE..... :( Ska vara på min vakt nästa gång, det var ju Eves fel! :D
Julia Teddy

Anonym

17 Jun 2013 19:11

Eves fel?!?! Hur kan det vara hennes fel? Å skyll inte på de goda vindrinkarna hon fixade ;)

Ewa

18 Jun 2013 20:43

Tipsar gärna om fint bildspel på Eves blogg - intressantajag.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej