LOVE IS IN THE AIR

0kommentarer

Blev sovmorgon och finfrukost med Jonna och Linn. Gosh, finaste brudarna, kommer sakna att hänga med er! Sen svängde Melisa förbi med bilen och vi drog på road trip. Så jävla mycket sommar i det. Önskade så innerligt att jag kunde ta kort på fågelkvittret, värmen från solen, vattnet mot hela min kropp och ljudet från sjön. Det kunde jag inte. Melisa tog kort när jag dansade i skogen. Jag älskar naturen och att vara en del av den, ASSÅ HAR NI SETT FÄRGEN PÅ ALLT DET GRÖNA!?!?!!!!!!!!! Allt var underbart och värmer mitt hjärta ännu. Att jag fick vara med om en sån underbar dag, igen! Man blir bortskämd... Har verkligen varit lycklig som träffat finaste folket, ni är PUSS! Livet är puss och jag är så pepp på att njuta, leva, älska livet så jag nästan kreverar

//Jk

Kommentera

Publiceras ej