Mösspåtagning onsdag

0kommentarer

Vaknade och var så strålande glad. Blev en grogg till frukost med filuren C. Nu startade studentveckan! Sen drog vi till skolan där alla DeGeers treor samlats på skolgården för att lyssna på rektorns tal och slutligen äntligen få ta på sig studentmössan. Jag ville bara skrika ut all min lycka! Dagen fortsatte och blev så oförutsägbart bra. När man är glad så smittar det nog naturligt ner andra, för varje ansikte jag mötte log tillbaka mot mig. Eftermiddagen spenderades med C igen, lilla Cristian och jag kedjerökte och dansade med lite bubbel och apelsinvin i kroppen. Det var fab! Så jävla fab! Musik, bra sällskap, dans, solsken, frihet, det kan inte bli bättre. Sen hände tusen saker varav den allra roligaste var att åka till bästa Tone som varit i Hongkong, Nya Zeeland och Australien i ett halvår. Så mysigt att vara där med fina folket. Kärlek. Sen åkte jag vidare till Alva där klassen hängde. Fina kompisar där va! Åh, jag kommer sakna dem. Näst sista stoppet blev hos Alle där jag hade svinkul med han och hans kompisar innan vi tog taxi till slutdestinationen Hugo. Naturligtvis var det hål i taket på taxin. Naturligtvis ställde jag mig opp och skrek av lycka att mitt liv var bäst. Jajaja, naturligtvis.

Kommentera

Publiceras ej