Sagolikt och magiskt

1kommentarer

Absolut bästa dagen i juni. Igår drog jag och Tessa till snygga Alle och förfestade med sköna grabbar innan vi begav oss till Trappan och dansade klackarna varma. Åh, det var så himla kul! Behövde inte betala något på hela kvällen, vaknade med skönaste huvudvärken (notera att jag drack två öl) och en blodig hand. Hahaha aj!

Victor kom en stund på förmiddagen och donade, jag vaktade honom innan jag drog till Vasa med lite sallad och kärlek till livet. Fina folket var där och hjärtat fylldes till bredden av lycka. Vi satt där en bra stund och sjöng ABBA-låtar för alla förbipasserande. Sen spontanade vi och drog till en sjö och badade första doppet. Fick första festingen också. Vi drog sen hem till Stjärnan och käkade pizza. Livet är komplett och nu ska Linn, Jonna och jag ha pyjamasparty. Tjejen med lyckligaste leendet, god natt!

1 kommentarer

Jonna

03 Jun 2013 10:11

babeeees <3<3<3

Svar: Du är babe nr 1!!!!!
Julia Teddy

Kommentera

Publiceras ej