Är på rehab i Valdemarsvik

4kommentarer

 
Mars har varit en jobbig månad på många sätt. Därför är jag i Valdemarsvik och kopplar av lite nu i helgen, som en helgretreat, precis som om jag vore på lyxhotell! Började med en glad sockerchock på förmiddagen tillsammans med päronen. Finfika är så himla fab och söndagsaktigt så det unnade vi oss. Vi satte oss under vår ljuskrona som man blir så väldigt glad av, och solkatterna som den ger. Har förmodligen beskådat dessa djur på väggarna mer än halva dagen.
 
 
Fina molnen har gjort hela dagen till en förebild av väder-dagar. Det har varit fantastiskt väder, med massor av sol tittandes igenom bomullstussarna... Valdemarsvik är så jävla fint också med kullar och berg överallt med folk som bor på. Vi bor på solsidan medan vår morbror Pelle bor på skuggsidan.
 
 
Här är också glad-i-magen-material. Kan inte få nog av frukt och gottigheter. Pannkakor är nog bästa maten när man känner sig lite låg en söndag i månaden mars. I glaset finns det rosenrots-extrakt i vatten som också kommer göra mig glad på ett naturligt sätt. Så fint jag har det hur kan jag inte bara fokusera på det och glömma allt dåligt? Solskenskyssar
//Jk

4 kommentarer

Morbror Pelle

25 Mar 2013 11:37

Skulle morbrors små gullungar låna Amazon och Saabo:n i sommar, eller ?

Svar: Yes, det skulle vi ju. Skojar bara, ni har ju sol hela tiden eller? Hihi. Eve hälsar att hon kan vara barnvakt i gengäld också! :-) Kram!
Julia Teddy

Helena von Schantz

25 Mar 2013 23:08

Härligt att du blev ompysslad, Julia. Och att solen sken på dig.

Svar: Det är toppen. Känner mig som en blomma när du beskriver det sådär.
Julia Teddy

Eve

26 Mar 2013 19:11

Åh vad skönt att vara hemma i Viken, sitter här nere i dalsänkan och tittar avundssjukt upp på den vackra höjden mittemot. Är det solen eller helt enkelt en gloria som lyser så starkt??! Hej bästa morbror Pelle ;)

Svar: Hahaha! Precis vad jag tänkte! ;-) puss
Julia Teddy

Morbror

28 Mar 2013 08:15

Ordningen är återställd, nu känner jag igen mina små, snälla och söta systerdöttrar igen !!!

Kommentera

Publiceras ej