Bli en utlänning

0kommentarer

Vill mest av allt fly Sweden och glömma allting. Ganska hemskt att jag tror att en landsflykt är det enda som kan hjälpa mig i mitt miserabla tillstånd. Men tror innerligt att ett miljöombyte är bra för hälsan. Bli av med vissa personer och sakna alla andra. Nystart med vingården i Frankrike, dansskola i Irland, pizzarestaurang i Italien, skola i Kanada. Känner mig visserligen bortskämd som kan välja land så pass fritt som jag kan. Vissa blir tvingade från sitt land pga av krig. Men en till tanke som slagit mig är om jag känner mig mer inkluderad i samhället i tex Frankrike än vad jag gör här? Åh så många tankar som finns inuti en drömmare en onsdagskväll.
 
Närmast ser jag i alla fram emot några fina dagar med Eve. Hon är vacker, som en utflykt utöver det vanliga. 
//Jk

Kommentera

Publiceras ej