Ett steg närmre

1kommentarer

Nu är det bara sisådär tre månader kvar tills vi med stormsteg springer ut i världen. Det känns lite mer verkligt nu med fina studentmössor på huvudet, man kan knappt vänta på alla äventyr som jag vet väntar på mig! Blir det att åka utomlands och plocka frukt, ha en biodling, eller jobba på en vingård? Eller studera i Frankrike på den där skolan? Åh, jag vill ju förkovra mig i italienskan och franskan samt jobba och kunna försörja mig själv, vore det då inte ypperligt att ta ett utomlandsjobb? Irland, Kanada, Norge, Kenya. Måste jag bestämma mig nu? Nej, jag skall ha alla dörrar öppna och göra så som jag känner för när jag väl står där 14 juni. :-)

Sonja och Klara mina fina.
//Jk

1 kommentarer

Ewa

20 Mar 2013 12:03

Vilka fina bilder! Lika söta och fina i era vita mössor alla tre :-)

Svar: Gracias mama! <3
Julia Teddy

Kommentera

Publiceras ej