Förbannad äro dagen

0kommentarer

Jag är väl mer uttråkad än vad man kan uttrycka i ord. Kan inte låta bli att skylla på snön som kom utan förebud och överraskade oss totalt. Blir utmattad bara av att se på det, vill ännu mindre gå ut och ta på det. Till råga på allt har jag hängivet ägnat mig åt naturkunskap någon timma och sitter ändå med en hjärna färglös och onaturig. Guldfiskminnet passar sig vid onda situationer som uppstår men är ack så oförmånlig när man ska lära sig något på kort tid. Snö och plugg är en kombo som strider mot de mänskliga rättigheterna, men vad ska man göra? Förbannad äro dagen så vi får se opp med att bli deppiga, eller ha guldfiskminne så vi snabbt glömmer den. Hehe. Jag ska ju banne mig hämta studentmössan sen (!) och då kommer tvättiden klockan fem gå som smort och de fyra timmarna schvissa förbi!
Men nu ska jag överge plugget och tillaga en fabulös måltid. Gud va kul och behövligt med lite ombyte. Mat kan väl pigga opp om något! Hejdå,
//Jk

Kommentera

Publiceras ej