Krama ett träd-dagen

0kommentarer

  Det är en rätt omtumlande sits jag sitter i, så jag föredrar att ligga. Men idag har jag tydligen på något sätt tagit mig ur min isolering från omvärlden ändå. Och har sett fantastiska saker där ute! Bland annat ett träd, eller två träd, som hade slingrat ihop sig till ett. De stod och kramades och var så förfärligt romantiska precis när jag gick förbi. Det kändes ju lite fel att titta på en så privat grej, men kramande träd tillhör mina favoritsaker här på jorden, så de får bara acceptera att de inte kan gömma sig i en buske ifall de vill idka älskog osv. Inte sant? As long as I'm happy! Fast jag lider ju lite med dem förstås...
  Sedan hade jag ett möte med en alltför vänlig man, och möten med alltför vänliga själar gör mig ju så glad och leende. Då verkligen älskar jag människor! Och ett positivt möte med en människa var väl vad jag behövde en dag som denna, som terapi för min så kallade isolering (misantropiska syn som jag haft)... 
//Jk

Kommentera

Publiceras ej