Sleep walking

0kommentarer

Vaknade opp idag tidigt. Yr precis som om jag hade sovit i hundra år. Fast det hade jag ju inte. Jag la mig vid två-tre-tiden. Saker flyttar sig medan jag sover sådär djupt och jag kan inte förklara det med något annat än att jag nog fortfarande går i sömnen. Men det är lugnt, ända till något verkligt läskigt händer. 
 
Gårkvällen är en sorglig historia som baseras på mitt dåliga självförtroende. Jag tror fortfarande inte att någon tycker om mig. Precis som när mina bästa vänner slutade höra av sig känner jag ensamheten. Botemedlet mot det hela är nog att fylla mitt liv med kärlek på annat vis. Genom att göra betydelsefulla saker. Typ genom att ta hand om mina fina söta blommor. Sen behöver jag ett jobb omgående, en brevvän (så att det alltid finns någon någonstans som tänker på mig) och pengar så att jag kan rädda mina elefanter som annars kommer dö tjuvskytte-döden. Det första kommer kanske fixa till sig idag då jag ska på jobbinformation på ett ställe där jag jobbar gratis. Jag tar små steg men vet att jag kommer gå långt.
//Jk

Kommentera

Publiceras ej