Sluta lura dig själv

3kommentarer

Själv och inte ensam. Det ständiga, eviga tjatet. Min livsläxa. Kände mig stark förut när jag var själv. Ingen behövde mig, ingen saknade mig, jag var bara fri och lycklig. Det kunde ha varit jag själv i världen. Nu känner jag mig svag och ensam. Vad ska man göra när det händer, eftersom att det inte går att undvika?
Var på Gulmiras cafe i Söderköping igår. Hon är min bästa pingla alltså. Finaste. Hon gjorde, ja ni ser ju, världens godaste varma choklad. Lycklig.
 
“People think being alone makes you lonely, but I don't think that's true. Being surrounded by the wrong people is the loneliest thing in the world.”
Kim Culbertson, The Liberation of Max McTrue
//Jk

3 kommentarer

Joe

03 Mar 2013 21:34

Du smakar på ett delikat ämne här. Ensamhetens varande. Drick dess nektar och gläds än mer åt ditt nästa möte.

E

03 Mar 2013 22:36

Saknar dig hela tiden!

Anonym

04 Mar 2013 00:20

Du är aldrig ensam! Alltid saknad. Att tillbringa tiden i ditt sällskap är det bästa på jorden <3

Kommentera

Publiceras ej