Åh livet!

2kommentarer

Åh livet! Vet du vad som hände idag? Jag fick en puss! Och har donat med dansföreställning med finaste Anna i hela sju timmar. Jag är så glad att vi är vänner igen! Alla andra drog till Rhodos så vi får fixa allt själva men det går ganska bra förutom små stressattacker med jämna mellanrum, Anna är bra på att delegera jobb och jag är bra på att jobba. Fingrarna är svarta precis som pappas. Jag mår så himla bra, för jag får hållas med det jag älskar, och imorgon bara fortsätter det. Dans från morgon till kväll! Sagolikt!
Idag fyllde även bästa Kristina år och det var mer än fantastiskt! Hennes asvackra, omtänksamma, söta barn hängde med mig och Eve och livet var sockersött. Släkten är bäst.
Jag lever livet varenda sekund. Puss och godnatt!

2 kommentarer

Anonym

20 May 2013 00:43

Topless? :O

Anonym

04 Jun 2013 00:12

alltså man vill ju bara se mera av denna galet snygga tjej! och gärna utan censur också såklart...!

Kommentera

Publiceras ej