Fina familj

1kommentarer

Im so blessed. Jag är i princip lite frisk nu. Mamma och pappa har kört specialbehandlad friskhetskur på mig både idag och igår. Spaghetti och köttfärsås, matmatmat, kärlek, kramar, läxor och pappa introducerade världens bästa storasysters frisk-knep som gjort mig nästan helt kry. Har äventyrat i solen också, har haft så mycket krafter att jag orkat ta mig utanför dörren idag! Suttit på gräsmattan i trädgården och haft det drägligt och mer därtill!!! Fick hjärt-gubbar av mormor också, det är nog mest deras förtjänst att febern är borta. Mormor är bäst. Så även moster som kramat mig, pratat med mig och fikat med mig. Jag har nog världens bästa familj. Jag älskar er allihopa!
//Jordgubbsjullan

1 kommentarer

E

04 May 2013 16:23

Åå, pappas frisk-knep <3
Och vi älskar dig!!

Kommentera

Publiceras ej