Gymnasieslaget 2013, bästa Lärka

1kommentarer

 
I måndags hölls årliga gymnasieslaget mellan Norrköpings fyra kommunala skolor. NT var där och journalisten kände igen mig från Valdemarsviks Nyårsrevy för två år sedan(?). Han intervjuade mig och filmade även dansen, som ni kan kolla på över här. Vi var den enda skolan som NT filmade och det måtte väl vara enbart för att vi är bäst! Någon blond jänta blev inzoomad lite väl mycket för att det ska vara helt okej..... vet inte om jag ska skratta eller gråta... Lite knasigt blev det nog. Det var i alla fall en grym koregrafi som Anna gjort, askul att uppträda inför så mycket folk, även att jag fick blackouts ibland och totalt glömde koreografin i all iver.
Åh, vad jag kommer sakna detta och tävla för gamla älskade lärka!!!

1 kommentarer

moster

29 May 2013 09:44

Tack för en jättefin dans. Klart att NT valde er skola, ni är ju bäst!! Den som blev inzoomad måste helt enkelt ha gjort ett stort intrygg på journalisten. Helt klart "soligaste" utstrålningen.

Kommentera

Publiceras ej