Oh my God.

0kommentarer

This is gonna be a girly text. Men jag dog klänningsdöden idag och stod förbluffad framför spegeln. Jag fann den!!! Klänningen som skall avsluta mina 12 skolår, som jag skall skrida ut i livet i med högt och stolt huvud. Den är så himla fin. Jag, och ingen annan kommer se ut som mig. Lyckan över något så fånigt som en klänning. Men, den där vita är en skapelse för prinsessor. Var inne på MQ och blev två vita klänningar rikare, två små sommarjackor, ett par shorts och en tröja. Och två galet fabulösa högklackade från bästa Scorett. Och fina underkläder på Triumph. Tjejproblem som jag alltid haft, men tjejerna där förklarade ett par saker för mig som nog förenklar bhlivet lite. Tydligen är man en 65f istället för 75d som man trott. Haha... Jag tappade hakan och stod skamsen. Haha, men äntligen fick jag en bh som passar! Mamma var en underbar shoppingvän och guidade mig överallt och fann alla fina saker och bjöd mig på världens godaste fikapaus hos Gulmira i Söderköping på Habiba Caféet. Så lyckad dag. Jag vill knappt ta av mig klänningen. Jag vill sitta i den och studentmössan ända till det är dags... Nu är det snaaaaaart!!!!

Kommentera

Publiceras ej