Födelsedagspicknick för Gullan

0kommentarer

Idag har jag äventyrat tokigt mycket. Sprang omkring som en galen människa med alldeles för många bollar i luften först, men sen slog jag mig ned i bästa Vasa och skrev små kryptiska sms till Gullan som till slut ledde henne till "skatten". Åh, det första hon såg på gräsmattan när hon kom var såpbubblor och då visste hon vart hon skulle gå. Haha! Ganska nice ändå att vara så förutsägbar när man försöker vara oförutsägbar, följ bara bubblorna så hittar du mig... Tjejen som sitter och blåser såpbubblor för sig själv ♥ Vi picknickade i solskenet och skrattade så vi dog, blev överfallna av en hund och blev vettskrämda, fick en barnpublik som gillade våra bubblor och åt tills vi sprack! Det var så somrigt och fint och jag fick otaliga fräknar på näsan.
Vi satt i en liten picknickbubbla. Finaste Gulmira!
Mätta, vi orkade bara kycklingklubborna och potatissalladen...
Åh. Idag har jag älskat livet.
//Jk

Kommentera

Publiceras ej