Tröttispuss

0kommentarer

Är det inte exceptionellt att jag är trött redan? Har varit en mycket slitsam dag... Gått från penseln, till solstolen och sen till köksbordet. Vägde mig för första gången på månader, tycker en siffra är töntig att förlita sig på så länge man mår bra liksom. Men trodde inte det skulle vara så nedslående. Behöver träna muskler och äta mycket mer. Tips på rolig träning?! Så det har jag gjort idag (inte tränat asså, fy), kanske därför jag är trött. Blir man inte trött av mat? Jag är sååå himla trött och seeeeg. Trodde jag inte var smal alls men siffran är för låg och jag gillar det inte. Imorgon börjar dansveckan med dans varje dag och då lägger jag säkert på mig lite muskler. Vill väga över femtio hela tiden. Kötta. Om jag orkar. Är så tråkigt att röra på sig om det inte handlar om dans! :) Och förresten. Kom på föreställning på fredag! Det skulle göra mig glad. Puss och god natt snart asså.

Kommentera

Publiceras ej