Mina hjärtan som bildar mitt stora

0kommentarer

Älskade lilla hjärta, måste du vara så ömt och bräckligt. Har varit känslosam hela dagen, det händer ibland när jag har för mycket kärlek så inte hjärtat får plats med allting, det väller över. Har tänkt på människor som har det svårt i min närhet, och velat krama varenda människa. Sen kommer mitt sjätte sinne... Och jag började gråta utan anledning. Kände väl på mig att jag skulle få dåliga besked av mamma... Men morfar och vackra EM hade änglavakt och jag grät lite till för att de hade det. Tack gode Gud. Det där händer lite för ofta, att jag känner på mig när saker är fel, och jag känner rent spontant att jag borde utveckla det mer, det okända. Är lite småreligiös nu på kvällen, men det är bara kärlek, den allra bästa religionen av de alla. Sänder små vibbar av kärlek till varenda en av er som sitter därute, livet och hjärtat är bräckliga ting, och det märks när man känner sig ensam, eller gör sig illa i trafiken... Ta hand om er, skulle inte klarar av att förlora en enda en av er. Har redan förlorat för många. 

Kommentera

Publiceras ej