My eyes are dangerous

0kommentarer

Skuttade hem idag så lycklig så jag inte kunde sluta le med ögonen ens. De där farliga ögonen... Förstår inte vad som kommer över mig vid såna här stunder, "Im the Queen of nothing, Im the Kiiing of the World"... Blir alltid utittad, tror att folk ser en aura av glädje omkring mig som de också vill uppslukas av. I alla fall känner jag så när någon annan jag går förbi på gatan är så glad. Extraordinärt sorglös, trots enorm smärta faktiskt... För jag har verkligen haft fasligt ont i magen och hjärtat sen igår afton. Förmodligen har jag drabbats av gallsten, det är jag och de där överviktiga kvinnorna på 40+ år som drabbas av det. Känns bra, en pik att jag inte ska äta så mycket kanske. Orkar dock inte göra något åt det. Gallstenen asså. Så jag ler som fan så tänderna börja frysa och sen varannan halvtimme dör jag lite pga att jag inte kan hantera smärtan än. Men vägra doktor, vägra spruta. Så länge jag är glad så. Tra la la la la ♥ Fick förresten kickass nyheter angående Kenya idag. Dansar omkring som en galning. Nästan flyger. Det har varit en bra dag ända sedan jag vaknade, jag säger ju att tisdagar är bäst.

Kommentera

Publiceras ej