Fabulous days

0kommentarer

Har haft så stört bra dagar senaste tiden. På lördagen gjorde jag den mest fantastiska höstgrytan ni kan tänka er. Inspirerad av Cristians lilla låtsaspappa Chris såklart, bästa människan och kocken. Äventyrade lite. Eve var hemma så vi åkte till mormor. Drog in till stan på kvällen och hamnade på Puls med Tim och grabbarna. Vimmelbilderna är så förjävliga men var länge sen jag hade så kul. Åh vad värt! Söndagen dog jag nästan på. Åstadkom ändå "Sveriges godaste lasagne" enligt mamma och pappa. Antar att den prestationen räckte för att dagen inte skulle kännas bortkastad. Avslutade dagen i stan på bästa sätt, somnade vid två och gick opp vid sex för att dra till skolan. Bokade då även tvättid till kvällen, vilket var dumt när man bara sovit fyra timmar. Hann iaf åka till Gulmira innan eländet skulle börja. Helt slutkörd nu och tvätten har inte ens torkat. Men känns som ett bra dagsverke. You go girl, bra Julia. Stolt över dig! Och på onsdag har jag min första konstutställning. 
Jesper, jag och älskade Tessa
Gullan och Jullan, bästa vänner. 

Kommentera

Publiceras ej