Kalmar

1kommentarer

Kl 5 igår väcktes jag av pippin och sedan åkte röda bilen till Öland men släppte av mig i Kalmar hos Eve. Det var en mysdag, vi käkade thai, gick bland löven i solen, fikade med bulle tillsammans med astrevliga människor som bara var så mysiga (haha)! Sen på kvällen gick Eve och jag hem och lagade fin mat innan Annelie och Evelina och vi drog på filmpremiären av Rush. Den var asbra men hade många fel i sig, så sammantaget blev det väl ett halvdant resultat. Fast fan va snygg Niki Lauda var... Hehe. Midnatt kom och vi cyklade/sprang hem och skrattade som galningar. Hundvalpen jag. Idag har vi bara myst Eve och jag. Kramades ifatt allt missat och hängde på stan som är så fantastiskt vacker. Åkte hem, vilket tog fem timmar, mötte min bästa man och favoritkille på vägen hem från rese till Stjärnan och han hjälpte mig igen med allt sånt därnt mänskligt och trevligt. Han kommer med föda efter jobbet kl 5 trots att jag förbjudit honom. Men det är lite därför jag gillar honom, han gör alltid tvärtom vad jag säger för han vet att jag egentligen alltid menar motsatsen. :-)
Ölandsbron i bakgrunden, fantastisk dag! 
Vackra byggnader under himlen. 

Världens bästa storasyster! 
Imorgon ska jag träffa fler favoritmänniskor, åker till Valdemarsvik. Mitt liv är perfekt och jag njuter av nuet. 

1 kommentarer

E

06 Oct 2013 19:49

Världens bästa lillasyster ♥

Kommentera

Publiceras ej