Skeda äre bästa

0kommentarer

Var så glad, trött och febrig igår och det kan ju vara den bästa kombinationen någonsin, slutresultat blir alltid lika bra.  Slutade med att mina polers och jag skedade varandra i skolans soffa i några timmar. Slumrade till och blev föremål för folks nyfikna blickar och skratt. Det var så jävla epic. Mitt i skolan, ligger de tre globalarna. Oh, you gotta love me and my friends. Åkte hem tidigt och skulle träffa Botan, men jag var ju sjuk så tillbringade en ganska värdelös kväll ensam i soffan. Vaknade idag (tio gånger typ) och kände mig som en överkörd grävling ungefär. Så stannade hemma. För att inte gräva ned mig totalt har jag gjort saker som gör mig glad: duscha, dammsuga och dansa. Håller dock tummarna för att jag är frisk imorgon... Det är ju så mycket roligare. Puss 

Kommentera

Publiceras ej