Vid någons sida alltid är jag

0kommentarer

Livet var fab och det var bara tröttheten som satte stopp för babblandet. Ibland tillbringas de bästa stunderna där. Vi såg på film till kl 3. Vaknade lagom tid med lagom humör idag. Gick och köpte nudlar, han bjöd som en del av fotbolls-vadet jag vann. Väntade på den tredje, Baloo. Sen kom han och vi tre åkte på äventyr som sig bör. Stressade sen själv till Söderköping för att träffa bästa vän Gulmira. Prat, skratt som spreds som bubblorna i champagne, förevigt, hjälpte henne städa på cafeet och samtidigt lyssna på Laleh och dansa. Gullan och Laleh kommer tydligen från samma ställe. Alltid lär man sig något nytt när man är hos Gulmira. Idag några fler ryska ord. Hon gör mig glad ändå ner i tårna där ledsenheten ibland slår sig till ro. Åkte till tredje staden för dagen sen, och det har kommit att bli den staden jag uppskattar minst nuförtiden. Men här finns stora vita huset med personerna som älskar mig mest. Så hit kommer jag ändå. För vad gör man inte för kärlek? Allt. 
Tusen pussar 

Kommentera

Publiceras ej