Vilket dygn

0kommentarer

Precis såhär livet ska vara just nu. Jag räknar mina kramar och får tillräckligt. Jag skrattar ofta så jag får ont i magen. Jag är glad och på riktigt lycklig. Får för lite sömn vareviga dag men jag blir ju inte trött ofta så jag förstår inte poängen med att inte kunna kolla film med Cordoba halva tisdagnatten och gå opp klockan sex och åka till världens bästa skola och träffa vännerna. Igår dansade underbara Klara och jag också, i tre timmar innan raraste Linnea kom. Blev till att duscha, sminka om sig förfesta och alltihop på någon timma innan vi drog till dansgolvet och flirtade och blev bjudna på drinkar. Dansade i ytterligare tre timmar och blev ganska möra efter det. Finaste flickorna, de är så fantastiska! Vaknade idag, förvirrad och lycklig. Det jag sa till dig igår är sant. Har aldrig varit så brutalt ärlig. Läste lite swahili innan brudarna vaknade. Solen sken och sa "godmorgon det blir en bra dag". Kommunikation med solen är prio ett. Cordoba kom och förverkligade solens löfte, medan jag städade Stjärnan. Vi dansade lite och pratade mest men såg också på tv och hade en kalasbra dag. Vi är ju nästan bästisar han och jag, för han är bästa killen. 

Nu ligger jag i Stora vita huset mätt och belåten, en halv pizza har jag ätit och hjärtat brister av stolthet. Mums. Kl fem ska jag följa med mina golvläggare till Kalmar och äventyra med den saknade systern. Man kan ju inte önska sig mer. 


Kommentera

Publiceras ej