Girly girly massa kläder

0kommentarer

Skrider omkring i världens finaste klänning just nu, som jag knappt visste att jag hade. Har rensat lite i garderoberna och jag är smått förfärad över hur galet mycket kläder jag har. Fyra garderober är fullproppade, en hel säng är överbelamrad, lådor både i Valdemarsvik och i Stjärnan är fulla, det ligger drösvis med kläder i smutsen osv osv. Frågan är vart jag fått allt ifrån? Huhu, "my money hanging saftely in my closet" stämmer så bra in på mig... Tycker inte om det alls, så nu är det köpstopp och spara pengar till Tanzania och Kenya som gäller! Har även rensat bort två stora kassar som ska till en second-hand-butik i Västervik och förmodligen ge mig en slant, och nya förälskelsen får istället plats i en garderob: en svart Stockh lm-kappa till vintern, den gråa Mangon jag hade förra året skall alterneras med den nya svarta för jackor och varma saker kan man dock inte få för mycket av. Fryser ju konstant från september till mars så det är tur att man ska till värmen några månader mitt i vintern. Love! 

Kommentera

Publiceras ej