Kalashelg

0kommentarer

Hade hela Stjärnan full med fränt folk i fredags. Jag dansade med klackarna i taket och var lite sådär som jag brukar vara även när jag är nykter. Men jag gillar det, jag har liksom lärt mig att acceptera att jag är fullkomligt knäpp ibland! Hade en så himla kul utgång så det inte är klokt... 
Slutade där vi började, bland stjärnorna i Stjärnan. Colombia som jag hängt med för mycket, kom tillbaka till oss efter jobbet och tre underbara grabbar och en tjej satt och kökssnackade till klockan sju på morgonen. Det var fab. Man är alltid som smartast just där och då. Efter en jävla massa god öl och alldeles för lite sömn. 
 
Vi två små vaknade runt tre och då kom mamman som ville på kulturnatten. Det var bra och kul men väldigt kallt. Jag somnade på vägen hem till Valdemarsvik. Sen målade jag 15 teckningar resten av natten. Sen blev det seg söndag och jag har inte åstadkommit något. Liv kom visserligen förbi och det var sött. 
Längtar till skolan imorgon, undrar vart vi i världen ska denna vecka, och vilka ord på swahili vi kommer lära oss. 
//Jk

Kommentera

Publiceras ej