Fly me to the moon

0kommentarer

Så många människor väntar på att saker ska hända istället för att hjälpa till att förverkliga dem. Det faktumet är väl egentligen min största inspiration för att bara kasta mig huvudstupa ut i världen. Jag tänker inte välja den självklara, säkra vägen, jag tänker ta den knepiga, osäkra och ta reda på saker om mig själv, som var mina begränsningar egentligen går och hur mycket jag vågar. En människa måste ta reda på vad som är ens passion och vem man är, man kommer aldrig veta sina begränsningar innan man utmanat sig själv. Så därför tar jag alla de där konstiga jobben, pressar mig själv fysiskt i positioner som gör ont till en början, planerar en volontärresa i Afrika på tio veckor... Efter studenten och efter att ha testat vingarna i en tandemskärmflygstur kom jag underfund med att rädsla inte ska få stoppa mig här i livet, att rädslor inte stoppar döden, de stoppar livet. 

Kommentera

Publiceras ej