Yeah baby!!

3kommentarer

Bortskämd med fabulösa dagar. Idag frös jag inte, lärde mig av läxan igår. Satt med fårskinnsvantar och skrev på lektionen, ball brud. Hade intressant lektion med Hasse; koloniala tider, jordbrukssamhälle, olika folkslag och Afrika. Hängde med bästa Stina, hon är för go. Hela klassen är underbar. Lärarna med. Vi slutade tidigt så jag åkte hem till Stjärnan. Finaste Filip från DeGeer satt på bussen, skitkul att prata med honom. Väl hemma gjorde jag det bästa jag vet: lagade mat. Kom nyss hem från en asrolig dansklass och går på moln typ. Dans asså <3 Happy me.

3 kommentarer

p. a. p.

05 Sep 2013 10:14

När man är så uppåt ska man inte blossa, o i vilket fall inte inomhus....

Anonym

05 Sep 2013 10:27

Bläääääääää på dig!!! Fimpa bums. Sååå ofräscht...

Jesus

06 Sep 2013 16:08

Soo ocoolt med ciggen!! Gissar att du luktar skit om fingrarna. Men envisas du med att röka så har du ändå min fullaste respekt för du är ju allra bäst!

Fast det ser ju gott ut (fd rökare) tror jag börjar igen.

Kommentera

Publiceras ej