You know I love you so

1kommentarer

Jag är inte så bra på att tycka om mig själv, men är det något jag är nästan expert på så är det att tycka om andra. Alla andra är så fantastiska på sina egna vis. Min släkt, mina vänner och min nya bästa klass - all kärlek till er. Men det är några få som jag i synnerhet vänder mig till ibland, tex för att få rätsida på livet, för att få skratta, gråta, prata, vara mig själv osv. Alla dessa fantastiska, underbara personer jag har omkring mig nästan dagligen på ett eller annat vis. Bland annat Cristian Camilo Cordoba som finns där som en räddare i nöden och vän, världens bästa Klara Gomér som är typ den mest otroliga personen som alla tycker om (mest jag), min allra bästa vän Gulmira Ahmedova som är min största inspiration och glädjekälla, pappa som gör vad som helst för mig och som jag aldrig kan ge lika mycket tillbaka till för han ger så mycket, min syster Eve som är så bra så att jag inte kan uttrycka det i ord, helt seriöst, du är den bästa trots att vi bråkar som små bebisar, till sist mamma som bara finns där, alltid, som en skugga av mig själv, alltid framme och nära mig, följer varenda rörelse och vet varenda kontur av min person. 
 
Så mycket kärlek idag, jag har blivit kallad energibubblan och mest sprudlat omkring som en tokig galning. Hjärtat visste inte riktigt vad det skulle göra förutom att slå i tvåhundra knyck. Jag har så bra, snälla människor omkring mig. 
 
Jag är som en solros, jag vänder mitt ansikte dit solen lyser, och solen ser jag alltid skina igenom i andra människors ansikten. Jag älskar er människor, ni är mina solar. 


1 kommentarer

E

28 Sep 2013 07:35

Säger detsamma, finns inga ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig! Min älskade Topp ♥

Kommentera

Publiceras ej