Little miss Grumpy

1kommentarer

Enda solglimten idag var när jag fick träffa mormor, stora skithögen. Bara hon som kan få mig att le när hon kallar mig lilla skithögen. Annars har jag inte lett så mycket idag, livet är rätt pest, inget är kul. Får tvinga iväg mig till en inkompetent, dyr och värdelös skola som jag avskyr mer och mer för varje dag, gå på stan med människor som inte pratar med varandra, ler inte ens, sitta ensam på bussar och höra på skitsnack från människor jag inte känner. Livet är i alla fall inte pest för bara mig, om jag ska trösta mig med det. Var och varannan verkar rätt bitter. Åk till Afrika eller London, är mitt råd. Önskar jag kunde bo i London, åka just precis nu och prata med alla sociala och trevliga människor och bli glad bara av att se ett fint hus. Istället lever jag i lite dvala, väntar ut tiden till maj så jag kan få mitt jävla intyg från den där slappa det-händer-ingenting-skolan. 

1 kommentarer

moster

03 Apr 2014 08:51

Du har så rätt, det är inte bara du som känner så. Jag tror det är vårtrötthet. Men det blir bara bättre ju varmare det blir. Nu blommar påskliljor, blåsippor m.m. och det gör att man mår bra, tycker jag. Kram från Gulltorp

Kommentera

Publiceras ej