eve

0kommentarer

eve åker från Valdemarsvik, till Norrköping, till Kalmar, till Valdemarsvik, till Stockholm och sen till Wales. hon reser mycket och när hon är i Sverige är det lugnt. men när hon väl åker, ja, då när hon åker utomlands, då börjar hjärtat klappra lite hårdare. jag får inte äta frukost med henne mer, eller säga "eve" tusen gånger om dagen, jag har ingen att irritera och vara plågsam mot, får inte se hennes glittrande ögon eller lukta på hennes tåfisar. och hon åker inte förrän om några dagar, men jag saknar henne redan på något konstigt vis. all min kärlek till den kvinnan. åh, hjärtat är redan lite ledsnare. men jag vet att hon är glad i alla fall, och det är väl det enda jag vill. och vi ses alltid om bara några månader igen, så jag ska härta ned mig. hon kommer tillbaka tids nog. :) stor puss

Kommentera

Publiceras ej