jävla ironi

0kommentarer

dagen började helt magiskt med springtur i solen halv sju och sen bilande med älskade mamma. OCH jag var/är dösnygg för första gången på två månader!!! vad tror ni händer? fryser ihjäl, får inte behålla någon mat, hjärtat skenar, magen vänder sig ut och in och krampar och jag blir HEMSKICKAD från jobbet. fabulöst..........
så gick det med den snyggheten. usch. när man för en gångs skull inte kräks vid spegeln så blir man sängliggande och får inte visa opp sig ändå. ironin. asså. åh. arg. ni skulle se mitt hår idag...... istället ligger det här på kudden som en gloria och ögonen och läpparna är större än vanligt, men nej. hjärtat och magen bestämmer sig för att få magsjuka/matförgiftning och jag blir isolerad i en liten stjärna. 
åh. 
imorgon är jag säkert både ful och sjuk. ännu bättre. 

Kommentera

Publiceras ej