tonårstankar

1kommentarer

hjärtat är fyllt av kärlek till alla omkring mig. men det räcker ej till mig. jag tänker på er konstant, vännerna och familjen. men jag orkar inte ta mig för något, för varför förtjänar jag lycka? är cirka sämst på att ta hand om mig själv, och dessa två dagars ledighet har jag bara varit ensam och ibland är jag sämst på det också. att vara ensam med mig själv. saknar julien något enormt. en vandrare som stannade på vägen för att ta hand om mig och ta hand om fåglar. behöver någon som tar hand om mig för jag klarar det inte själv och vet inte hur jag ska lära mig det. hur lär jag mig att tycka om mig? 
lyssnar på jubel och förstår varför det har varit min favoritlåt senaste året. haha. såna här dagar känns det bara som att jag slösar värdelös tid. 

1 kommentarer

moster

28 Aug 2014 13:22

Tjena. Jag har förstått att ditt humör åker bergodalbana ibland. Men då ska du tänka på alla andra dagar du mår bra på, så kommer du att må så även dåliga dagar. Jag kommer att vara hemma minst 3 veckor framöver (med mej själv) så jag får tänka på att hålla humöret uppe. Många kramar från mej till dej.

Kommentera

Publiceras ej