update

0kommentarer


hjärta
min alex
Alanna, Fnittrig julia, Markus, älsklingar. hejdååå fest på trädgården. saknar redan Alanna. 
lite kallt på jobbet. gryffindoraren klädde på sig med varma kläder från butiken och stod i kassan och lekte med mina pygme puffs. livet. jobbet <3
mina killar, favvokillarna Markus Markus Alex 
älskade brudar. julia som åkt tillbaka till canada:((((( ledsamt!!! sen Malin et moiiii.
fick fin hennatatto av julia som är tysk men bor i canada sen fem år. fin hon är. puss min syster
och en dag i veckan här så åkte Eve :(( hon bor i Wales nu. så var min vecka fram tills idag. 

idag ledig, enda dagen jag är ledig. så har gjort det mesta av den. bakat, lagat mat, gjort matlådor för hela veckan, varit hos Christoffer och klappat hund, postat valsedlar som en riktigt politisk aktiv brevbärare. ska snart ut och springa, fixa naglarna och planera en födelsedag. har träffat vb Cristian också och det har varit välbehövligt. och igår tände mamma ljus världens mysigaste. längtar till hela veckan. måste överleva längsta jobpassen bara. pjuhhhh pengar får jag tänka. puss älskar er

Kommentera

Publiceras ej