uppdatering

0kommentarer

mår bra, är trött. jobbar, badar, tränar, festar. i fredags blev jag upplockad av eve o agnes. fest och bärs och träffade susanne o mimmi o gänget senare på kvällen. kaoskul. på lördagen jobbade jag innan det blev lyckad förfest i stjärnan med skönt folk. tio pers var vi, såg ut som tjugo. foffe var med, det var ett tag sedan man såg honom så det var sjukt kul. försökte festa som vi gjorde på gamla goda tiden, jeff adam foffe o jag, men ajajaj vad det spårade framåt småtimmarna. är inte van med tequila längre haha. gick hem efter att ha lagt en pizza o fylleringde christoffer o såg på blixtarna på väg hem. vaknade iaf tidigt o mådde bra. då drog agnes eve o jag och badade. det var världens mest underbar dag igår, älskade söndag. avslutade hos linnea med prat o klappande av hund innan kvällsdopp. 
idag började en ny vecka med mycket jobb, blev överraskad på jobbet av mina favoritmänniskor. sen åkte vi till valdemarsvik o här har jag bara badat o tagit långpromenad. om en stund ska jag ut o springa. sen kommer christoffer äntligen hem. 




är det inte en underbar sommar, så säg?

Kommentera

Publiceras ej