kärlek och dans är samma

0kommentarer

det var varit en sådan inspirerande dag! jag har beslutat en massa bra saker och träffat så himla fina människor. anna är hemma från kenya igen, välkomnade henne med såpbubblor och hon hade med sig en present från mourrene med till mig, så hängde vi hela eftermiddagen, kollade dansföreställning på lärka och pratade med pia som fortfarande är hur fascinerande och bra som helst. sen fika med mor innan danslektion. och det absolut bästa jag vet är sammanträffanden. att jag gått omkring med ett litet paket i väskan hela dagen och min underbara danslärare fyllde år just idag. ödet. gissa om hon blev överraskad! dansen gick bra, som vanligt. det är så otroligt kraftfullt. suckar av kärlek. nästa år blir att satsa lite mer. och nästa år ser jag fram emot så otroligt mycket. då kommer saker hända. 

Kommentera

Publiceras ej