sagoland

0kommentarer

jag blev hypnotiserad av mig själv på yogan idag. under meditationen kunde jag inte fokusera alls, tankarna som skall vara bortflutna, de satte istället ankar i huvudet & samma tanke stannade varenda gång: fan va dåligt det här går. meningen är ju att man inte ska tänka alls, istället tänkte jag på hur mycket jag tänkte och att jag inte får tänka. tyckte det gick åt pipsvängen. åtminstone gick det bajs till en början, men sen ba SIM SALABIM försvann jag! helt från ingenstans flöt tankarna iväg och lämnade ett öppet hav i huvudet.  asså jag vet inte vart "jag" försvann! det som "är" "jag" upphörde att vara. på stället som "jag" förmodligen var på så fanns ej tid, det liknade ett sagoland och var mycket soligt. 

kroppen låg på golvet i en danssal, det var synligt. men vart var innehållet? jag känner fortfarande fullständigt harmoni efter besöket i "landet ingenstans". lol klyschigt. åh. mitt sagoland. det var som paradiset. så magiskt. 

Kommentera

Publiceras ej