sjukling

0kommentarer

trots att tillvaron ej varit fest idag så har det ändå inte varit pest. jag har haft så otroligt ont i halsen, huvudet, magen och kroppen idag, och fått ta ut min piercing pga någon inflammation i kroppen. dessutom har jag inte varit ute på hela dagen och rört mig endast när jag bytt liggläge i soffan. det har helt enkelt inte varit den mest inspirerande dagen men ändå har jag inte fällt en enda tår. säkert tack vare eve. 
det här gjorde eve för mig. en blandning av allt jag älskar, jordgubbar, yoggi, babyspenat och chips. vilket kalas! ✨ hon har varit toppen, bäst. antagligen har hon känt ren njutning av att jag inte kunnat tjattra på hela dagen, haha, 10 meningar är väl det jag kunnat få ut. 1% av min vanliga förbrukning av ord. haha. hoppas på att bli frisk imorgon så jag kan ta ifatt alla missade tillfällen att få höra min ljuva stämma säga alla onödiga, underbara ord som man kan få plats med, det tystas tomrum älskar jag ju att fylla. haha. kära kropp, sluta göra ont till imorgon. det är ju för övrigt högst ironiskt att den beslutar att göra mig sjuk precis dagen efter jag har fått linser. haha. men jag har ändå skrattat mycket idag och det känns fint att det har varit så. och pillrena jag tvingats knapra för min överlevnad har bara varit kul, visst eve? visst är livet kul? en hög, tyst, varm, medvetslös hög av julia, åh, ibland behöver det inte vara så mycket mer rekvisita för en lyckad show. älskar er

Kommentera

Publiceras ej