Prettiest world

0kommentarer

Häromdagen besökte vi Hero Rats, stora, sjukt söta råttor som är tränade till att hitta minor. Sen gick jag, Natalie, Johan  på marknaden i Morogoro och levde livet. Älskar att det är tusen grader varmt och sommar varje dag. Solen har tagit men vi är inte i närheten av the african queens. Köpte nutella, jordnötssmör och energidryck. Nat och jag fick såklart den sjukaste sockerkicken eftersom vi inte ätit socker på en vecka. Så sjukt kul jag hade, tycker synd om alla andra som fick handskas med mig! Haha. Sjuk energi. Kastade frisbee med eleverna här. Sen började det spöregna, självfallet tog vi tillfället i akt att ha vattenkrig. Dog av garv. Mår så himla bra här på min vackra kontinent. Allt är möjligt, allt går, hakuna matata. Den som skrattar mest vinner.
Ninakupenda, JK
 
(Skickat som sms till mor, som får uppdatera min blogg ifrån Sverige då Internetuppkoppling saknas)

Kommentera

Publiceras ej