Since last time

1kommentarer

Sedan förra inlägget har tillståndet förbättrats, i alla fall psykiskt. I fredags när det var som värst hade vi planerat att gå ut. Jag blandade till en drink och tog en värktablett och sedan blev det party. Naglarna var rosa, magtröjan var på! Drog först till Glacier som låg utomhus och hade blandad afrikansk och västerländsk musik. Det var så otroligt kul. Dansade tills svetten var över hela mig och höll på att dö när Shakira spelades och alla flockades kring mig. Efter några timmar blev det ganska kallt ute, så drog till La Liga som låg inomhus. Där var det kaos så kul jag hade! Hiphop typ, och jag dansade tills inte ens afrikanerna vågade dansa med mig, den känslan var ganska god! Herregud vad jag älskar att dansa! Åh blev så glad när jag äntligen fick göra det igen, det var tur att jag bara ignorerade alla magproblem och körde ändå. Det blev sent och vi åkte partybussen hem med en chaufför som inte kunde gå rakt. På lördagen gick vi opp till kl 10 då våra vänner i KACA skulle ha konsert för oss. Sen käkade vi med Jonny och Ludde som kommit opp till oss innan det blev lite shopping på stan och vi mötte Douglas, han som gjorde en låt till min födelsedag. Han ville ge mig en present till, och jag sa att det absolut inte behövdes, men så räckte han fram ett par rosalila sneakers i precis min storlek åt mig!!! Fett fräscha var de, så swagJullan från Sverige hoppar runt som rena rama hiphoparn nu. Blev en lugn kväll igår tillbringade bara lite tid med Julien som idag påbörjade klättringen uppför Kilimanjaro. Han ska ta den på sex dagar när standardtiden är sju. Så sa hejdå till honom imorse och det känns redan vemodigt då han hunnit bli en bra vän här på hostelet. Men så är livet. Man hittar människor som man trivs med men sen kan vägarna skiljas...
 

1 kommentarer

EM

27 Jan 2014 09:42

Skönt o höra att du är igång igen, hoppas du fortsätter med det. Sköt om din skada och ta det lungt.
Kramar från morfar och mej

Kommentera

Publiceras ej