Zanzibar

0kommentarer

Flygresan gick bra, om man bortser fran extrema magsmartor hos mig och att Klara spillde ned hela sig med vatten sa det sag ut som hon kissat pa sig under turbulens pa planet. Nar vi klev av, lagom mora, sa var det 27 grader, kl tre pa natten. Fanns inget vatten att kopa. Vi vantade pa soluppgang, far inte vara ute i morkret pga manga risker, och jag vaxlade pengar. Hade 800 000 pa mig, kande mig som en rik en, for en gangs skull. Sen taxi till hamnen, har i Afrika har jag aldrig bilbalte, det ar lite charmen med att aka bil har. Insag hur mycket jag saknat denna varldsdel, var lycklig att vara tillbaka. Lite laskigt hande vid hamnen saklart, men vi ar tuffa brudar! Hamnade iaf pa ratt farja till Zanzibar sedan. Var galet skoj, jag som gillar nar det gar fort och ar guppigt och man flyger lite. Trivdes. Zanzibar ar fint. Paradison. Har emellertid saknad-kanslor sa det forslar. Alla ar saknade, tanker pa er.
 
Ska ha semester har pa Zanzibar hela jullovet, b;rjar skolan den 7e. Ser fram emot det. Men forst stjarnor, indiska oceanen, solande, josdrickande, och finaste naturen.
 
Imorgon far jag FORHOPPNINGSVIS mobil, och da kanns det nog lite lattare. Internet existrar knappt. Puss alskar er

Kommentera

Publiceras ej